Päivä alkaa hyvin. Kun saa olla ja nauttia kissan kanssa, on mukavaa. Nero tulee aina aamuisin huoneeseeni, jos ovi on kiinni, maukuminen on aika mahtavaa. Minulla on sellainen tapa, että hän saa kulkea vapaasti huoneessani, mutta on paikkoja, mihin hän ei saa mennä. Olen aina iloinen, kun näen kissani olevan tulossa, siksi jätän oven raolleen jo ennen nukkumaanmenoa. Olen oppinut paljon käydessäni kirjoittajapiirissä, minusta se on ollut hurjan kivaa. Istun siinä sen kaksi ja puoli tuntia, nautin ystävien kanssa olemisesta. Alussa pelkäsin, hyväksyvätkö kirjoittajapiiriläiset minut joukkoonsa, kun minulla on Aspergerin oireyhtymä, se pelko osoittautui heti ensimmäisellä kerralla turhaksi. Tosin huonoa palautetta en voi hyväksyä, Ulpu kertoi sen kuuluvan minunlaisilleni. Minulle se oli ihan uusi juttu, en ollut kiinnittänyt siihen huomiota. Minusta se palaute, mitä me saamme kirjoittajapiirissä on meille opiksi!